Η ιστορία της SOLO Group ξεκινάει 30 χρόνια πριν, με την δημιουργία της SOL’S, μια εταιρίας διαφημιστικής ένδυσης. Από την έναρξη της εταιρίας, ο δημιουργός της Alain Milgrom και η ομάδα του έθεσαν έναν ιδιαίτερο στόχο: να ξεφύγουν από την κοινή πρακτική των εταιριών του κλάδου που επικεντρώνονταν σε μαζική παραγωγή και χαμηλές τιμές. Για να το καταφέρουν αυτό, βασικά στοιχεία αποτέλεσαν η ποιότητα και η ηθική δέσμευση απέναντι σε συνεργάτες, προμηθευτές και πελάτες, από την πρώτη κιόλας μέρα λειτουργίας της εταιρίας. 30 χρόνια αργότερα, η ομάδα της SOLO Group έχει ακόμα τον ίδιο σκοπό: να προσφέρει εξαιρετικής ποιότητας ενδύματα, ειδικά σχεδιασμένα για τις ανάγκες του κάθε πελάτη, έχοντας ως δεδομένο ότι η παραγωγή των προϊόντων θα είναι φιλική προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Η εταιρία είναι αφοσιωμένη και προσηλωμένη στην προοδευτική αυτή προσέγγιση και στη συνεχόμενη εξέλιξη.  

Σήμερα, όλες οι μάρκες του ομίλου SOLO Group συμμετέχουν στο πρόγραμμα Wear&Care, το οποίο ξεκίνησε την Ιανουαρίου 2021. 


MicrosoftTeams-image (736).png

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα Wear & Care

Τι είναι;  

Το πρόγραμμα Wear&Care αποτελεί μια παγκόσμια δέσμευση της εταιρίας απέναντι σε ηθικά, περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα, η οποία ακολουθείται σε κάθε στάδιο της διαδικασίας λήψης αποφάσεων. Όλα τα projects της εταιρίας βρίσκονται υπό την ομπρέλα του προγράμματος, το οποίο χρησιμοποιείται και ως εργαλείο μέτρησης της απόδοσης των σχετικών δράσεων. Μάλιστα, σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο πρόγραμμα, η εταιρία είναι ιδιαίτερα θετικά προσκείμενη απέναντι σε νέες δράσεις με στόχο τη βελτίωσή του.   

Γιατί εφαρμόζεται το πρόγραμμα Wear&Care; 

Από την σύσταση της εταιρίας έως σήμερα, έχει πραγματοποιηθεί πλήθος δράσεων με σκοπό την μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και τη βελτίωση του κοινωνικού αποτυπώματος. Σκοπός του προγράμματος είναι η σύνδεση αυτών των δράσεων, θέτοντας έναν ενιαίο, ξεκάθαρο και καλά ορισμένο στόχο. Το πρόγραμμα Wear&Care δημιουργήθηκε για να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός και επιτρέπει στην εταιρία να παρέχει κοινή και ολοκληρωμένη αντιμετώπιση στο σύνολο των οικολογικών και κοινωνικών ζητημάτων, τα οποία είναι, άλλωστε, αλληλεξαρτώμενα και απόλυτα συνυφασμένα μεταξύ τους. 

Πως επιτυγχάνεται το πρόγραμμα Wear&Care; 

Το πρόγραμμα Wear&Care βασίζεται σε 3 πυλώνες - το Προϊόν, τον Άνθρωπο και τον Πλανήτη. Στόχος είναι η κατηγοριοποίηση των δράσεων της εταιρίας ώστε να απεικονίζεται καλύτερα η προσπάθειά της να βελτιώσει το κοινωνικό της αποτύπωμα και να μειώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις. 

                                                         

Το προϊόν  

Η SOLO Group απαρτίζεται από μοναδικές μάρκες που έχουν ως κοινή αποστολή τη δημιουργία ποιοτικών ρούχων και αξεσουάρ που ανταποκρίνονται στις αξίες και τις προσδοκίες του καθενός και επιτρέπουν σε όλους να εκφράζουν τη μοναδικότητά τους. Η κοινωνική ευθύνη είναι μέρος του DNA της εταιρίας, ενώ οι δράσεις της εδώ και 30 χρόνια αποδεικνύουν τη συγκεκριμένη υπόσχεση. 

 

Ο άνθρωπος  

Για την τήρηση αυτής της υπόσχεσης, η SOLO Group σέβεται, δίνει αξία και παροτρύνει τα άτομα που συνεισφέρουν στην παραγωγή των προϊόντων. Για τον σκοπό αυτό, συμμετέχει σε διάφορους οργανισμούς που διασφαλίζουν την εφαρμογή των κατάλληλων συνθηκών εργασίας και τον σεβασμό των εργαζομένων. Η ποιότητα των πιστοποιήσεών της διασφαλίζεται από ανεξάρτητους οργανισμούς ελέγχου. Η δράση της εταιρίας δεν περιορίζεται στα άτομα που συμμετέχουν στην παραγωγή των προιόντων. Από την ίδρυσή της, δεσμεύεται απέναντι σε διάφορους φιλανθρωπικούς οργανισμούς που έχουν ως σκοπό να βελτιώσουν τις συνθήκες διαβίωσης των γυναικών, την εκπαίδευση των παιδιών και την υγεία όλων των ανθρώπων. 

 

Ο πλανήτης  

Έχοντας επίγνωση του αντίκτυπου που έχει η δραστηριότητά της SOLO GROUP στους πόρους, αναλαμβάνει ενέργειες με στόχο να ελαχιστοποιήσει τις συνέπειες και να τις αντισταθμίσει. Αναζητά λύσεις και τις εφαρμόζει σε όλα τα επίπεδα της αλυσίδας παραγωγής, για να καταργήσει ή να βρει εναλλακτικές σε πρακτικές που επιβαρύνουν το περιβάλλον. Είναι, τέλος, εγγεγραμμένη σε οργανισμούς και συλλόγους, που έχουν ως στόχο να βελτιώνουν διαρκώς τις διαδικασίες τους, με σκοπό να αφήσουν μια βιώσιμη κληρονομιά στις επόμενες γενιές.

Μοιράσου το post!

Σχετικά προϊόντα

  • NET
NEOBLU

Bart Men - 03792

Ανδρικό πουκάμισο με γιακά "μάο"
Sol's

Boxy Women - 03807

Γυναικείο oversized T-shirt
  • NET
RTP Apparel

Cosmic Men 155 - 03259

Ανδρικό pre-treated T-shirt
Sol's

Gamma - 03569

Μακριά ποδιά με τσέπες
  • NET
NEOBLU

Octave Men - 03572

Ανδρικό πόλο ζέρσεϊ
  • NET
Sol's

Stellar Kids - 03576

Παιδικό οργανικό φούτερ με κουκούλα

Σχόλια (0)

Δεν υπάρχουν σχόλια αυτή τη στιγμή